Wednesday, August 26, 2009

.syukur.

assalamualaikum

it has been a long tyme dat ive n0pe update my blog
haiya~
ke'sibukan' line intenet n masa mengcengkam saya untuk terus berdiri, menulis di alam maya ini
huk23..
n as we all know
hari ni da masuk hari ke 5 puasa
alhamdulillah
Allah masih bagi kesempatan pada saya untuk mengecapi nikmat ramadan
mencari sinar kemuliaan yang ada pada bulan ini

alhamdulillah..
alhamdulillah...
alhamdulillah....

theres lots of stori yang nak dikongsi
bermula dari hari saya nak balik ke LTSI, k bharu
till now!
hehehehehe~~~

org cakap:
perjalanan yang jauh bermula dari langkah kaki yang pertama
saya kata:
1. perjalanan yang jauh amat meletihkan
2. perjalanan yang jauh..memerlukan stamina yg tinggi. kena klua awl (spy x berasak-asak lam komuter)
papepun..
alhamdulillah
selamat smpai di lcct lam kul 4.45 dengan selamatnya
sempat la jumpe ngan kak ani, anfal, syafiq n adik junior yg masih belum kutahu namanya
hehehe~~

*******************************************************************************
first day ramadan

hari ketiduran
cm sleeping beauty
ntah la
x taw pe yg x kena ngan diri ni
byk tido jek~~
tido memanjang

takut gak
makhruh ke pose aku?
toing~~~
abg ciap bg title ag kat saya: dewi tidor!

****************************************************************************

2nd day

yg sure
hari ni lebih baik dari semalam
i didnt start my omwork yet
huk23~~



***********************************************************************************

3rd day

gaduh ngan abah ke?
ntah
yg sure
he was in bad mud 4 da whole day

say x taw pun klu nak g wat lesen
kena guna ic
sy p g atas tiket ic n lesen hilang
so
x bawa la ic lama tu

alih2
"dah2..abah x mo mari da hari ni!"

"BALIK!"

kecut perut tul ngan pak cik a.k.a. abah
takut lol..

***********************************************************************

4th day

hari ni sy pergi ke JPJ
wat lesen baru
denda RM20
huhuhu~

ic masih lum bleh wat
klu xde kad pelajar
RM220
klu ada
half price
RM110
so..bek datang len kali
jimat sket
da miskin neh..hujung bulan...

**********************************************************************************

5th day

finally
saya dapat wat ic baru
tp sbg denda
i need 2 pay RM110 as fine
huk23~~

klu kali ke 3 ilang
RM310??
waahhhh!!!

note: jgn la ilang ag....

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

overall
byk sgt mende berlaku sepanjang saya balik ni
sumhow
ase cm x nak balik umah
ntah la knape~~~
i thought it is all becoz saya da mengarut banyak sangat
huhuhuhu

No comments:

Post a Comment

inspiring words