Friday, November 2, 2012

.mengayat.

satu benda yang saya percaya
apa yang kita nak bagi
jika lahir dari hati yang sangat-sangat ikhlas
maka si penerima juga pasti akan senyum bahagia
terasa mahabbah katanya ;)

"awak, bila saya text awak, rasa macam kita ni mesej pakwe-makwe je"

wah3.
awak, im a girl lah!
geleng-geleng sambil senyum

huh.
its not the first time nor the last
sebab the next orang will say the same thing!
dah banyak kali saya dengar
hoyeah...
orang kata saya pandai mengayat (mengayat=mengarang + ayat)
dan dah banyak orang saya ayatkan. eceh
(oh, bukan menggoda anak teruna ye!)

sampai ada yang kata,,

awak buat hati saya cair..

saya senyum, gelak sorang-sorang sampai orang sebelah pun pelik...

haha. 
awak jangan tergoda dengan ayat-ayat puitis chenta saya ye
saya takut awak kechiwa nanti bila saya dah berpaling kat orang lain ;p

jujurnya bila kita mesej-mesej,
awak senyum-senyum bila baca text saya
saya pun sama je. eh!
saya lagi puas gelak-gelak, pusing-pusing bila nak text awak

sampai pernah umi tanya angah 

"kakak tu dah ada orang ke?"

haha. seriyes.
awak, jom datang rumah, saya kenalkan kat umi abah ;D

7 comments:

  1. hahaha....kak eeefaaaaaaaaaaahhhhh

    akak,doakan mak sy.shes warded.again.huhu

    ReplyDelete
  2. inshaallah dear!

    awak antara mangsa akak kan?hehe ;)

    ReplyDelete
  3. erkkk... (speechless)
    geli hati..hehe :P

    ReplyDelete
  4. >> greenveined

    ;)

    >> hana qarirah

    heartless ;p

    ReplyDelete
  5. sape la laki 2 hehe

    ReplyDelete

inspiring words