Friday, March 5, 2010

.38:11.

"Allah selamatkan kamu,
Allah selamatkan kamu,
Allah selamatkan Nurul Eeffah,
Allah selamatkan kamu.."

-happay 20th birthday to me-

Alhamdulillah,
hari ini genaplah umurku 20 tahun
maka semakin pendeklah umurku sebenarnya
pendek kerana semakin dekat dan hampir aku kepada kematian
kembali bertemu denganNYA

sepanjang bergelar hamba Allah,
aku tidak tahu sejauh mana amalku selama ini diterima Allah
adakah segala amalku selama ini hanyalah sia-sia atau tidak?

Ya Allah,
dekatkanlah aku pada-Mu
limpahkanlah rahmat kasih sayang-Mu
kepada hamba-Mu yang lemah ini

Ya Allah,
ampunkanlah segala doaku yang tak terhitung banyaknya
aku insan yang lemah Ya Allah!
berikan aku kekuatan untuk meneruskan hidup ini..


surah Faatir:11
Dan Allah menciptakan kamu dari tanah, kemudian dari (setitis) air benih, kemudian Ia menjadikan kamu berpasangan (lelaki dan perempuan). Dan tiada mengandung seseorang perempuan (juga seekor betina), dan tidak pula satu-satunya melahirkan (anak yang dikandungnya) melainkan dengan keadaan yang diketahui Allah. Dan tidak diberikan seseorang berumur panjang, juga tidak dijadikan seseorang pendek umurnya, melainkan ada kadarnya di dalam Kitab Ilahi. Sesungguhnya yang demikian itu mudah sahaja kepada Allah

x dilupakan,
selamat hari lahir buat sahabat saya
nazmi pada 0303,
nadiah serta abg fathi(sepupu) yang berkongi tarikh 0503 dgn saya

"may Allah bless you in everything that you do. may He answers all your prayers and may you find your happiness for the rest of your life. insyaAllah-biiznillah"

note: entri psl BIG insyaAllah akan menyusul nanti..masih menunggu gambar2 yg akan di'upload'

No comments:

Post a Comment

inspiring words