Saturday, March 12, 2011

.naima.

ini sudah masuk entri ke tiga untuk malam ini
[walaupun untuk hari yang berbeza- satu semalam, dua untuk hari ini]
mood baik dan idea yang mencurah-curah bagai susu yang tumpah ke ladang gandum jangan di'stop'kan
nanti hilang terus!
;)

saya nak claim award dari soulmate saya
dia kata dia rindu saya
rindu saya sebab selalu kejutkan dia dari bangun tidur dalam kelas
btw awak,
saya pun rindukan awak juga
rindu nak usik awak yang xkan henti-henti nak gelak


siapa kata x cantik..
cun la ni..
sebab beauty is in the eyes of the beholder kan?

"awak dah cukup indah dan sempurna di mata saya"

opps.. ini sepatutnya ayat pemilik rusuk kiri awak kan?
^______^

suka la tu..
senyum lebar-lebar ya...

awak,
saya nak bagi proposal nikah
dah lupa dipetik dari mana:

"Kalau kita berkualiti di sisi Allah, pasti yang akan datang juga seorang (jodoh untuk kita) yang berkualiti juga"

betul x awak?
sebab tu lah Allah dah janji..

"Wanita baik untuk lelaki baik dan lelaki baik untuk wanita baik." 
(an-Nur':26)

dan awak memang baik
betul. jadi...
"mintalah bapa untuk anak-anak kita, bukan suami semata-mata. kita sebagai muslimah pun, jadilah seorang ibu kepada anak-anak, bukannya isteri semata-mata"

opps!
merapu pula ye.. ;P
maaf.
tapi, betul..
saya doakan awak. dan awak pun jangan lupa doakan saya ya =)

3 comments:

  1. sob2x.... mcm kene kursus nikah pun ade...hehehe
    ameen... tq fah..syg awk sokmo lah!!! mge awk trus thbat dijalan ini n bisa ketemu Mujahid Ad Deen dlm meneruskan gerak kerja dkwah ini... =)

    suke sgt ayat ni... jazakillah ukhti =)

    Kalau kita berkualiti di sisi Allah, pasti yang akan datang juga seorang (jodoh untuk kita) yang berkualiti juga

    ReplyDelete
  2. seronok bca kisah ukhuwah ni..)

    ReplyDelete
  3. to naima:

    yuk! kita tingkatkan kualiti kita di cc ALLAH, sbb kpd Dialah jg kita akan dikembalikan nanti...

    to tokwe:

    ukhwah itu indah klu semuanya krn ALLAH kan?
    :)
    syukran dtg menyinggah di blog yg x sbrapa ni klu nak dibandingkn dgn perkongsian ust..

    ReplyDelete

inspiring words