Monday, May 16, 2011

.ohana.

"kak, lama x post enri. busy eh?"

"ntah. x busy sangat pun. x taw la bakpe lame dah x post. xde idea kut.."

**

^_^
ada juga orang tunggu saya ya?
nak tulis satu post,
ambil satu masa yang lama[saya je kut?]
lain la kalu bila dah idea mencurah-curah, yg tu x boleh nak cakap
memang akan tulis banyak-banyak

menunggu tu, pun penat kan?
sama ada keputusan yang ditunggu tu baik atau sebaliknya
itu satu hal yang berbeza

sudah seminggu saya tunggu jawapan dia
setiap kali buka, pasti dia cakap[tulis sebenarnya]
"permohonan anda masih di proses. walaubagaimanapun, pihak kami akan mengeluarkan keputusan dalam minggu ini juga"

tunggu lagi.
esoknya buka, masih benda sama.
penat kan tunggu?

sehinggalah pada pagi 14 Mei lepas,
saya dapat satu call lebih kurang jam 0218am
masa tu, saya dan angah pergi tidur kat summit
teman abah course

+ kakak, abang dapat JPA! alhamdulillah..

- alhamdulillah. sheffield?

+ x. finance. jepun.



- alhamdulillah..

+ ramai kawan yang dapat?

- yang dapat setakat ni, semua dalam even staright A plus..

+ really? ni memang rezeki betul laa..

- haah. memang x sangka..rasa nak tercabut jantung

+ dah. hiperbola sungguh!

alhamdulillah
dua tahun di institut bahasa Taekyo
dan 4 tahun di sana

+ abang, kakak rasa nanti abang jadi orang jepun versi kulit hitam laa...(sebab mata kami semuanya sepet)

- eleh, nanti abang putih la bila dah kena snow..

+ perasan!

ala kullihal,
tahniah. mabruk alaika.
kakak sentiasa doakan yang terbaik untuk abang.

oh ea,
ammar (BFF dia kak KISAS) pun dapat jepun
tapi, persediaan di UM
papepun,
tahniah juga!
;)

ohana = keluarga
kena polish balik bahasa jepun yang saya belajar kat sekolah dulu-dulu
nanti, boleh la speaking ngan dia
ahai!

No comments:

Post a Comment

inspiring words