Tuesday, October 6, 2009

.MUTTHQ.

da agak lama saya x hantar entri di sini
masa yang semakin suntuk serta bebanan tugas yang banyak memaksa saya melupakan seketika dunia blog ni..
bukan x cuba cari masa..
tapi banyak lagi benda yang perlu di'aula'kan

alhamdulillah..
helwi last week berjaya dilakukan even kami terpaksa bertungkus-lumus menyiapkan pape yg patut
esp video..saya x tido mlm wat mnde tu
da la pg tu ade amali arab
gosh~~
benar-benar menguji kesabaran dan kekuatan mata saya menahan diri dr mengantuk
dan malamnya...
teng5..saya tido terlalu awal
xperlu notice kat sini
maluu...

hihihihi..
thanx a lot for those who have helped me lots
even ada gak yang xsempat nak tlg

"Slm.. Sori bru blik bilik..pg td ttgal hp.. Rily sory.."

accepted la reason dia.
papepn..
syukran kathiran pada semua.

*****************************************************************************

kebisuan saya di bilik makin ketara.
dia tiada lagi.
camne nk communicate ek?
saya pn x pandai nk susun ayat
nk mulakn cnversation
so,
diam adalah jalan terbaik
agpn..dia sendiri bgtaw sy yg dia lebih selesa mendengar dan senyum je
so...
paham2 je laa..
saya x suke push diri saya n org len
klu dia x leh trime saya
wut else can i say?

*****************************************************************************

majlis ujian tilawah, tafsir, hafazan Al-Quran & pertandingan nasyid

ni adalah event terbesar yg pernah saya lalui di mktb ni
even im not da participant
cukup la sy jd urusetia lu
heheh~~
sekadar memandang dari jauh
mencari pengalaman?
agak laa..
klu ada rezeki
saya pun nak join event ni
teringat lak zaman sek lu
hksbp
huhuhu..sukar nak cari pengalaman mcm lu
alhamdulillah
smpai skrg pn sy masih diberi peluang utk menceburi bidang2 cmni..

urusetia?
penat tull..everythims cam kelam kabut ag
even petang sblm event tu..
byk ag mnde kena setel
ayoyoyooo...
xpenah ag sy balik lmbt ke bilik
kirenye smlm catat rekod la blk kul 9
hahahah~~~

************************************************************************

i was looking for fathi
since he will represent his college for tilawah
unlucky,

"sori kak pah..ak x masuk. ada oral laa..."

kesian lak kat dia.
dulu saya wakil sek sama ngan dia.
n now
dia masih mewakili mktb dia
but me??
wawawawa....

***************************************************************************

now..
i was preparing for my eng file
do pray 4 my success to complete this ya!
daaa...

No comments:

Post a Comment

inspiring words