Monday, December 6, 2010

.DMM.

pagi tadi, 
room-mate merangkap bed-mate saya dah pergi program homestay dia kat gua musang
da lama saya dengar dia cakap-cakap tentang program tuh
konon-kononnya program homestay tu tentang tatanegara la..pembangunan insan la..
dia pun x dapat hitam-putih 
main aci redah je terpilih
yang sure, itu program BN!
aisehhh..

saya bukan mahu berbicara tentang BN, PAS, MCA, MIC atau parti keadilan okeh?
bukan juga tentang desas-desus pilihan raya mac depan..
cuma tetiba teringat kat dia
haru betul!

+ kakak, ida nak g da neh!

- ok!

+ ida pinjam telefon ek?

- ok!

+nati free ida call la umah

-ok!

+ kakak, 'DMM' ya!

- ape tuh?

+ dont miss me!heheh~

-uwek! ;P

footnotes kepada sesiapa yg rindu saya:
1. saya akan 'bercuti' daripada enset saya sellama beberapa hari. so, incase rindu nak tanya kaba, buleh hubungi emel, shoutmix atau number rumah saya okeh! ^^
2. saya x sabar nak tunggu prk(read k = kampus) next sem! kita tengok sape pulak yg pegang tampuk pemerintahan ya..

No comments:

Post a Comment

inspiring words