Friday, June 26, 2009

.kompang.

today,i woke up 2 late. 6.43am!
omg!lewatnya...da la mata xleh nk bukak.ni msti da kes overdos tdo.ptg smlam nap skjp.tp mlm smlm,xde la awl ngat tdo.agk lmbat gak.1 lebih.huuhuu~pening lalat tul!masuk kls pn cam huyung-hayang.bad mud.ase mls nk senyum n cakap.weh23...

arini gak..kls saya telah "jejak kasih" kembali ngan seorang lec neh.agak garang laa..hehehe.tp, bila pk2 blk,klu x kerana nasihat dy yg berkesan kat lubuk ati neh..im sure,saya x kan jadi cm diri saya sekarang.memang mendlaam ah.dlu wktu mula-mula dy berleter, "agak panas" la telinga neh.kekadang tu,cm cacing kepanasan lak.ye laa..lebih2 lagi bila kena atas batang hidung.huhhu~

lec yg stu ag ni lak,cm ada jodoh jek ngan kls kami.da 3 sem dy ngaja.da la tiga3 sem tuh,lecture dy ari jumaat.memang berkat la.act,x sangka pn yang tiz sem,dy akan teach kami lagi.tp,nak wat cmne...carik2 bulu ayam,lama2 bercantum juga[xde kaitan langsung kan?hik23..sje jek..penyedap ayat]

dan of kos,i wanna share wif u 2 stori.one is gud news.and da 2nd is bad news.nak cite yg mane stu ek??gud dulu ek..coz tis person is really close to me.my beloved angah.

mode: gud news

RM0.20 MOE:TAHNIAH! ANDA BERJAYA.
91072903****.
Kursus: S017COM1MP di IPGM KAMPUS PEND TEKNIK.
Info lanjut layari www.moe.gov.my

alhamdulillah..finally she got wat she wanted.umi mmg gembira ah tem saya msg ngan dy td.dy mmg benar2benar bersyukur.she said:

"im proud of my daughters[of kos la saya n angah]
kembang setaman.cheewahhh!!

tis is wat she really wants.anak-anak perempuan dy jadi cikgu.dats y tem saya dulu, dy x kasik saya pergi uitm n jepun.tu akan jadi last choice klu sy x dapat further mana2.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

mode: bad news

mak cik n kazen saya accident.dengar citenye, it was happened at ketereh.tem tu, dyorg otw nak balik umah mak(panggilan untuk nenek sebelah abah) kat kampung.

mak cik - patah tulang dada + kazen(baby-panggilan) - luka2
both:masuk emergency..innalillah.

and,i also wanna stori[lebih kepada nk mengadu!] u sumtim to u.kem roudhatul mahabbah.menekankan ikhtilat dan aurat.fokus utama:batch(batch sy da nak hancuss...huhuhu!)nak cakap di"handle" oleh saya?xde laa..sket2 jek.idea tu daripada naima + anfal.sy joined dorg jek.

tapi, we are having a few problems. ketua program tu cm x nak take part lak.msg x jwb.kol x pick up. sedih. kuchiwa!sob23..

luckily, ader la "saver" ni sorang. 'pak cik' nih sanggup nak tolong kami. saya taw yg he was a busy man in tis college.tp nak wat cmne, he volunteered nak tolong. kecil tapak tangan, satu padang bola pn sanggup kami tadahkan.huhuhu~hopefully, dy xkan tinggalkan kerja separuh jalan.ataupun, hanya tabur janji manis di tepi bibir jek...heheheh

n malam neh, after mesyuarat pendidik kat balai ilmu, saya akan melalui satu bengkel kompang under pekomperi. ni adalah sempena minggu kesenian dan kebudayaan Islam. dgr citernye, kami akan diajar cara pegang kompang[ade cara spesifik ke?igtkan men pegang jek..bantaiii..hehehehe], cara baca not[da lame x tgk not muzik.tem sek rendah dulu ade la..]n banyak ag. 930-1100. harapnya, i will get sumtim dari bengkel nih.amin!

No comments:

Post a Comment

inspiring words