Saturday, September 26, 2009

.berjaga.

"bagai sirih pulang ke ganggang"
begitulah peribahasa yg 'kurang tepat' dan 'langsung x sesuai'
utk menggambarkan situasi bahawa saya perlu pulang semula ke kolej demi meneruskan pengajian sem akhir(foundation) ni...

sekejap lak rasanye
makan tido makan tidor
(da boring guna word pejam celik pejam celik..heheh)
akhirnya cuti pertengahan sem+cuti raya abes
kejap je...
>,<
blk smpai petang sbtu..pagi tadi da bertolak semula ke KL
dan 4 da 1st tyme, saya x tidur sepanjang perjalanan ni
teman pemandu konon!
hik23..

kecian kat cekdo drive sorg
abe+angah da jauh belayar ntah ke mana
nak x nak..
saya kena stay up laa..
da la smlm tidur sejam je
tapi lum tu da tidor laa...hehehe
ni sume gara-gara last minute kemas barang
taw2 je la habit saya...

alhamdulillah..
xde barang yg ter'miss'
xcept kad bank angah
nseb bek ade moto+mr singa x mengaum
klu x...
nahas!
jeling pun saya da takut
lum ag keluar ayat2 chinta dia
wiwiwiwi~
sori abah!
i realized yg sume tu utk kebaikan kami
tapi...
jgn la 'bengkeng' ngat
t.a.k.u.t!!!!!!!!!!!!!

tadi pun bertolak da lewat
lam kul 8
nseb bek x jam
kete x berjunjut-junjut cm aritu
cume ada segelintir pemandu #@#$%^&%#
yang x pandai guna jalan
x tolerate langsung!
sori mr driver!
saya yg baru bertatih bawak kete ni pun taw rules n regulations
huk23...

papepn,
kecian kat buck
dy terpaksa patah nek ikut cameron..
then ipoh..utk smpai KL
jam teruk sgt kat gua musang
x heran laa...
sbb td tyme umi kol
dy bgtaw yg jam da smpai kt SKPL
nak beli sayur pun kena lalu ikut jln jauh
no wonder la~~~
jerteh kan da maju...
daerah ulul albab
abah said: hulu lembab...kih23...

papepun,
cuti da abes..
perjuangan masih perlu diteruskan
x sabarnye nak abeskan sem niii...
then, insyaAllah smbg degree..
reali hope x kan pindah
kos2 len pun sama..
kena solat hajat n doa byk2 neh...
keh23...

nek cuti ni je
ada 2 eseiment yg menunggu
1st basic math
2nd kertas kerja bola baling

doa2kan moga saya sempat habiskannya ya!
pastu..
studi week
final exam
opsss...lum tu mesti amali lu
but still nope confirmed yet..
masih menunggu...
klu ada..ada laa...
klu x, terus exam
last, cutiiiiiiii....

azam sem baru lepas cuti:
abeskan eseiment
studi awal
score > lam xm
insyaAllah...

2 comments:

  1. jgn lupe esemen b.arab bebeh.... ust jabar dh menanti kite tue..heheh

    ReplyDelete
  2. alaaaaa.....
    lupe lak eseimen arab
    da lost pe yg ust ajar aritu
    hik23..

    kirenye bertmbh ag la esiemn saya
    aiseehhhh

    ReplyDelete

inspiring words