Friday, September 25, 2009

.pagi.

agaknya ni adalah kali pertama since saya balik sabtu lepas
i woke up early in da m0nin!
opsss...salah2..
x tidur lepas subuh
hehehe~~
ntah la kenapa
myb sebab esok pagi da nak pegi
so im on training mud 4 tomorrow
wawawawa...

actually,
im planning 2 go to kuala besut wif my aunts
tetibe ase malas lak nak ikut
ase mcm nak pegi jerteh lak ngan umi
nak cari barang2 lum g sok

list-to-do?
didnt do it yet
pasni mesti kena marah kat abah a.k.a lion
hehehe~
takut2 ada barang yg tertinggal
pasni sket yaaa....

smlm ada tgk tiket flight utk balik hujung taun ni
mak oiii...
mahal sgt la
x mampu den nak bayar!
(even abah yg byr selama ni)
agpun da bape kali saya nek taun ni
xpe laa..
balik kali ni,
nek bas darat je laa..
nx year lak bas udara
wawawawa~~~

saniiii, saya nk book 3 sits!
^^

benanye,
theres notim to say
cume "genya" tengok blog chiq yg selalu diupdate
da lama saya x timbul penyakit 'gila' dengan blog
b4 tiz..ari2 klu leh
nak anta post kat sini
nak cite+share stories yg happened kat saya
dalam satu aritu
but now,
im quip busy wif my works to do
da x leh nak spend more times on tiz

dun wuri ya..
i promise to keep posting new entries here
blog ni da jadik cam my diary lak
hehehe~~~

nway,
gtg..
man a.k.a buncit is waiting for me
its now is his turn to use tis laptop
skam ni guna sistem toleransi utk guna internet
::act saya guna ehsan dy jap utk mencelah..hik23

dear diary,
wait 4 my new post
lalalala~~~

No comments:

Post a Comment

inspiring words