Tuesday, November 3, 2009

.battlefield.


debaran exam da semakin gencang
bahang kepanasannya plak da semakin terasa
agaknya mud exam saya baru sampai..huhuhu
mungkin selama ni ter'lekat' kat traffic light kot
toing!toing!
selama ni cam xde feelin je nak sit pekse
nak kate terlalu excited sbb ni la final exam utk foundation ni..x gak
nak cakap sbb andrenalin terlebih kluar hingga xde perasaan pape pun.. x gak
mybe sebab sy blum dpt slip merah agaknya!
huhuhu~~

n finally, lepas di'dengarkan' taklimat oleh KU peperiksaan
minggu lepas..
slip tu pun akhirnya tiba dengan selamatnya ke tangan saya
lepas abis blaja arab tadi


ayoyooOO..
nama masih SILAP!
asyik2 tertinggal huruf d0uble kesayangan saya
NURUL EEFFAH BINTI AWANG
(nama ikut ic)

tapi kali ni,
dieja EEFAH
last sem,
EFFAH
agaknya diorang sayang kut nak tekan huruf satu ag
huhuhu~
sokey, ustaz!
saya paham kondisi bilik SUP
terlalu sibuk dan x menang tgn utk tukar sume2 tu
sabar ya diri!
next sem ubah ag dekat borang tanda tangan tu
(tiap2 sem saya mesti ubah nama pada borang slip tu..tp till now masih kekal kesalahan & kesilapannya)

mungkin bagi segelintir orang
diorg amik mudah pada minor mistake ni
but for me,
s.e.d.i.h
jarang sgt nama saya dieja betul..
dan saya pun percaya, org len pun akan terasa jika nama mereka dieja silap
cth: shiqah
dari dulu, sampai la skrg..nama ayah OFTEN silap
zanal bidin..dieja zainal abidin
mungkin org tengok pelik kut nama tu..
so nak ubah pada nama yg lazim digunakan
ntah la, no komen!

oppss!!
melalut la plak ni..
balik pada topik exam
ill sit paper english esok pagi
report..grammar..
pening..pening..

for tis exam,
berikut saya sertakan jadual pekse
yg mana bagi saya, subj nya amat tough dan perlu banyak di'revise'kan

RABU
(4 NOV 2009) ENGLISH

KHAMIS
(5 NOV 2009) ARAB

RABU
(11 NOV 2009) PENDIDIKAN ISLAM 1

KHAMIS
(12 NOV 2009) PENDIDIKAN ISLAM 2

nampaknya,
saya ada masa senggang hampir 7 hari sblum tibe next paper
alhamdulillah, masih ada masa untuk ulang kaji

jadi,
duhai diri yg nak sit exam esok ni
sedar2kan diri dari mimpi indahmu itu
tolonglah baca buku
huk23^^

No comments:

Post a Comment

inspiring words