Monday, November 16, 2009

.non-stop.


sudah hampir menjengah 5 hari saya x update blog
ase rindu la plak...
last..-rabu malam(sblum exam PA)
last paper..hehehe^^


aktiviti dan program2 yg terpaksa dihadiri membuatkan saya sedikit kelam kabut dlm time management
mane x biru-harunye...
sebelum ni cuma tumpu nak exam je..
abes paper..terus kena 'berkhidmat'
kecian kat otak + kepala saya
xsempat nak split btul2 antara kerja + ilmu
wiwiwiwi~~


so, di sini..saya nak cte satu2 (jika diberi kesempatan)
tentang sequence perjalanan hidup saya sepanjang 5 hari ni..
bermula hari khamis lalu...hingga la saat nih..
insyaAllah..

*******************************************************************
khamis,121109


"selamat hari lahir kak fa"
thanx 4 sharing our precious moments together
luv you becoz of ALLAH

hari pertama lps exam yg memenatkan
saya dapat kol dari syafiq tentang rehlah kelas kami di LOPO

"eeffah, madam x kasi kite pegi... sebab xde lecturer"

"wuttt??!!!"

tem tu, saya tgh mkn kat cafe
trus brenti n minta nk jumpa kat dataran gerko
discuss pasal hal ni
sampai je kat sne
tgk2 mdm da ade..
tgh bncang ngan kwn2 len...

"so, wat happened ni eeffah? u didnt inform me anything bout tis"

gurlp!
saya ke yg kena bgtaw?
org2 len?? selalu jadik cmni..bila da last, ada masalah n xdpt diselesaikan
dorg suka sgt lepaskan tugas tu pada saya

rasa kechiwa taw...
saya selalu jadik org last kena siapkan keje
ase cm habis madu, sepah dibuang lak



kalaulah kwn2 taw betapa susah n payahnya nak settlekan sume benda hari tu..
nseb bek ada syafiq n yusuf yg sedia membantu dari awl smpai akhir
dan yg penting,
ALLAH telah bantu saya
syukur..
so, lepas mengharungi byk sgt2 rintangan hari tu
finally,

"umi ada keje x esk?"
tem tu sy x sengaja 'termasuk' lam JQS untuk tnye pasal kursus mnggu dpn..

"knape? xde asenye.."

"umi bleh temankan kami ke LOPO x?"

lepas tanye serba sedikit...

"insyaAllah..umi bleh je nak ikut. cuma kena wat surat sket utk maklumkan pada KJ"

saya trus ke jbtn gerko untuk siapkan suratkan 'segera' itu.
maaf ustaz.saya taw yg format surat tu clap..hehe

[malam]
malam seindah memori

malam tu ada jamuan batch
yg saya kira baru pertma kali diadakan
syukran kathiran kpd semua sahabat yg membantu secara langsung dan x langsung


malam tu kami makan soto + nasi ayam
best sgt soto tu..hehehe..

****************************************************************
jumaat, 131109

perjalanan kami ke LOPO bermula
saya sbgai ketua konvoi merangkap pemandu
terpaksa la bgn awl utk amek kete tu kat kajang

ahli kereta WEG 865 yg sempoi

husna.shiqah.su.daya


thanx 4 being my penumpang
saya bawa laju ek??
sorii..hihihi
kete auto..xsedar meluncur ke depan
^^
klu kawan2 nak taw lebih pasal LOPO ni..
sila2 la luangkan masa blog kls saya

byk sgt yg nak dicerita
tapi masa xde
cuma apa yg sy bleh highlight
ada 2 3 cite yg perlu dikongsi

cerita 1
izzati + tikus yg chumel
hehehe... ill keep it by myselp
insyaAllah cerita ni xkan terbongkar
dan hanya kami yg akan pegang cite ni

cerita 2
konvoi kete ni mcm2 ada
means..kereta dan penumpang tu

2 kereta janda
1 duda
dan 1 famili yg bahagia
hahahah~~

kereta janda tu sy + k fatin
sebab ahli kami sume muslimat

kereta duda
sume kete yusuf dan muslimin

dan yg ni..
kete famili bahagia
syafiq+anfal+k dla+tmah+naima
gagagaga...
ingatkan kete sy e yg cakap2 pasal dorg
rupe2nye
sume kete jadikan dorg sebagai main utama
mana x nya..
lengkap
mak.ayah.anak-anak
^^

malam tu,
kami balik agak lewat
lam kul 9 baru smpai mktb
dan sy,
lepas je anta kete tu
trus ke kelang lak...
amek kete pak cik syafiq
aduii!!
penat sgt2...
satu hari memnadu tanpa henti ek syafiq?
d(^,^)b

xpe2..
awk da pro..alhamdulillah, stakat ni ase selamat ag nek ngan awk..
hihihi~~

***********************************************************
sabtu, 141109


"selamat hari lahir fatimah"
dia adalah kwn sebelah blk tyme sem 1 lu
kakak kpd aisyah

finally,
sampai gak pada kelas last DS
huhu~~
dan petang tu...
saya keluar lagi!
kali ni ke semenyih.. dekat ngan branang
fuhhh!!
hari2 keluar...
da la blk malam
aisehhh~~

****************************************************************
ahad, 151109

tasmi' DS
alhamdulillah..saya dapat menyempurnakan pembacaan asas 10
dan insyaAllah akan diijazahkan pada 271209 ni
doa2kan ya...

***************************************************************
isnin, 161109

dan kini,
saya di depan laptop ag
masih tnggu upload gambar
brg2 lum dikemas utk pegi kursus asas taranum di jelebu
heheh~~
dan secara rasminya
saya akan becuti ag selama 4 hari
tata..

note: maaf x dpt tulis byk.. ada keje yg perlu disetelkan..

No comments:

Post a Comment

inspiring words