Monday, July 13, 2009

.seniority.

alhamdulillah...
pagi ni maktab saya akan menerima kehadiran adik2 baru. dan secara automatiknya, batch saya akan menjadi senior kepada dorg sume.
cheeewahh!!

teringat sewaktu hari pendaftaran saya di sini pada 14 Julai 2008 yg lalu...

menggamit 1001 memori yang sukar untuk dilupakan
bermula dari perjalanan ke KL ngan bas
(barang2 semua da ada kat KlL coz x jadik nk dftar uitm!)
mendaftarkan diri tanpa umi di sisi
(umi ada xm oum aritu...sedih ngat~~~)
sehinggalah mengemas locker sendiri
(selama ni umi bantu)

semuanya sendirian.
walaupun abah ada dtg untuk memberi sokongan, ia tetap x sama.
kan?umi adalah segala-galanya.
kakak sayang umi!

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

saya menerima mesej pertama pada pagi tadi dengan satiu perasaan yg sukar untuk diertikan.
gementarkah?cuak?takut?excited?
semua bercampur menjadi satu.


tutt...tutt...

semak muet MUET jarak ic hantar 36363

sekian lamanya..
alhamdulillah.hanya itu yang mampu saya ucapkan. biarlah keputusan tidak terlalu memuaskan hati saya, tapi cukaplah sekadar saya katakan bahawa

I DUN HAVE TO RESIT IT AGAIN!
hush....
wat a nightmare to face it more..more..more..

untuk MPPB ini, saya telah dilantik sebagai ajk pelaksana bagi bidang kuasa ldk & pengisian.
waktu duti?

selasa 2.30-4.30
rabu 8.00-10.00
khamis 2.30-4.30

nampak x susah dan banyak kan?
huhuhuhu~
tapi tanggungjawabny amat besar. naqibah? pernah terlintas di hati saya untuk turut menjadi salah seorang daripada kelompok ini. namun, xkan lah secepat ini!

ya Allah. bantulah hambamu ini.
tarbiyyah diri sendiri sebelum kita nak tarbiyyah org lain.

dan pada hari ini juga, angah akan mendaftarkan dirinya di IPGM Kampus Teknik, Cheras.
welcome to our wolrd, bebeh!(umi+abah da jadi cg. kita lak teacher-to-be)
insyaAllah..bi iznillah...

No comments:

Post a Comment

inspiring words