Wednesday, July 8, 2009

.tajam.

"suara dah tajam.ustazah suka.tp lagu..puas ustazah cari. x jumpa2"

heheheh~
saya terkekek-kekek gelak(men entam je word).admitted.nk kata suara agak tajam, x la sgt.tp yg sure, i dun have to use mic..mmg satu dewan leh dgr suara saya.lantang. kuat.tu antara komen kawan2 saya.
lagu?as i told u b4 tis..saya men cmpur je sume lagu yg saya ase nak wat.mee goreng, kueteow goreng, bihun goreng...macam2 ada!x taw la cmne.huhuhu~

pagi td agak nerbus.agaknya coz da lama x masuk tilawah.tu yg gigil semacam jek.nk duduk x senang.berdiri x tenang.last2 tertdo kat masjid...hehehe~so, agak lambat la msuk dewan tadi..sowiii...

peserta2 lain?mengancam..ada yg power.super power.wat2 power pn ada(dan sy adalah slh sorgnya..hehehe)tipu jika saya kata saya x "kechiwa" ngan persembahan saya,tp nak wat gane doh...da berlalu pun..tabah je la diri..n im sure,he has presented his best 4 dat 2.dia senyum2 jek tyme jumpa td.nak tanya malu lak..so, juz wait n see da result..huk23

blk je ptg ni, terus bergegas ke cafe. ada meeting.smbil2 tu tmpah ala carte(1st tyme tempah) untuk mkn mlm-act bekfes+lunch+dinner=belud. x sempat nak makan td++

n malamnya, ada darul syifaq. insyaAllah pasni akan ada kelas tiap mlm rabu(juz like 2nite). so pasni daily routine akan berubah ag..kn managed balik timetable..

omwork?works? theres lots of "kerja bertimbun" yg terpaksa dibereskan...ntah la cmni mlm ni. harapan nak tidur sekejap smlm x kesampaian..coz sedar2 je, da kul 5.40am..hehehe~x de la harapan nk stay smlam..hopefully, malam ni ok kut...as long as mata x ngantuk..huhuhu~~

MODE: perut 'full', mata jgn cuba2 nak tutup k!

No comments:

Post a Comment

inspiring words