Thursday, July 16, 2009

.stuck.

internet slow ag semalam. brodband pn x mampu menampung ke'lambatan'nya.
hehehe~x taw la npe..

cerita semalam?
malam kebudayaan Islam yang x menarik. bukan x, tapi memang memboringkan. kekadang, terfikir gak, beginikah saya dulu? waktu meng'complete'kan satu minggu suai kenal yang amat memenatkan( uji mental n fizikal )

tapi..
kerana minggu itulah juga, ia mampu mengubah mind set saya..hingga saya mampu untuk bgtaw umi,

"umi, terima kasih sb suh kakak datang sini"

alhamdulillah.
mungkin inilah damai yang saya cari selama ini.
damai yang hilang.
sebelum ini, saya terlalu hanyut nak kejar dunia.
tapi di sini, sirnanya makin kelihatan.
jika saya berada di tempat len, blum tentu saya dapat mengekalkan identiti saya ini.

syukur.syukur.syukur.
alhamdulillah.

No comments:

Post a Comment

inspiring words