Sunday, July 26, 2009

.sensitive.

alhamdulillah.
hari yang ditunggu-tunggu telahpun tiba.dan kini, telahpun berakhir.
KRM(kem raudhotul mahabbah) telah pun selamat diadakan dengan jayanya.
even banyak masalah yg timbul seperti kami terpaksa tukar consultant last minute.. tetamu vip tetiba x dpat dtg.. objektif kurang tercapai dan mores, tapi syukur segalanya berjalan sebagaimana yg telah dirancang
changes? lets leave to the times
wait n see

*****************************************************************************

jumaat,24

hari ini dalam sejarah.
4 da 1st time in my life, saya dikenakan tindakan disiplin.
gurlp! muka pucat. tangan sejukl. habis semua kerja x menjadi.
tyme kena sign borang disiplin, mata berkaca-kaca. tangan lak menggigil. kolam air mata akhirnya pecah jua.
sob23++
sedih sangat.

memang saya akui, saya yang silap.mungkin saya terlalu mengambil mudah akan lec tu.
take 4 granted.

melalui cerita kawan2.

"eeffah yang x ciap?"

dia pun pelik sbnarnya. mcm mana nama saya turut disenaraikan dalam salah seorang pelajar yg x siapkan omworknya. sblum2 ni, saya x pernah asenye wat keje2 bodoh camni. keje punselalunya tip top( bukan nak bangga, tapi itulah hakikatnya-alhamdulillah )perhaps. klu penah wat pun, x pernah tertangkap. huhuhuhu~

n im sure, kali ni...namaku telahpun di'black list' kan!
T.T

nangis air mata darah pun da x guna.
berserah.

********************************************************************************

kepenatan yang amat.
kerja yang banyak masih menuggu turn untuk disentuh oleh saya.
wat keje leklok k!
=)

No comments:

Post a Comment

inspiring words